Anna Szwajlik
Doradztwo w zakresie tworzenia strategii przedsiębiorstwa oraz planowania operacyjnego ze szczególnym ukierunkowaniem na działania rynkowe: analiza rynku, identyfikacja docelowego odbiorcy, wybór obszarów konkurowania, rozwój nowych produktów oraz dostosowanie oferty do potrzeb i preferencji klientów.
Firmom, które zamierzają: skutecznie reagować na zmiany zachodzące na rynku, rozwijać dynamicznie organizację oraz dostarczać oczekiwanych przez klientów wartości proponuję “Modelowanie kompetencji marketingowych organizacji “. Obecnie to najnowsze podejście do roli Klienta w organizacji oraz funkcji marketingu w firmie.
Zakres doradztwa obejmuje:
- modelowanie kompetencji marketingowych organizacji ułatwiających skuteczne konkurowanie oraz dostarczających pożądaną wartość dla klientów,
- projektowanie strategii rozwoju organizacji w nowych obszarach działalności,
- realizacja badań oraz analiz rynkowych ułatwiających podejmowanie decyzji na różnych poziomach zarządzania,
- projektowanie procesu rozwoju innowacyjnych produktów z włączeniem klientów w proces tworzenia,
- projektowanie oraz zarządzanie kanałami komunikacji z rynkiem,
- planowanie i kontrolowanie prac realizowanych przez pracowników działów sprzedaży i marketingu,
Ponad 20 letnie doświadczenie w zarządzaniu przedsiębiorstwem ze szczególnym uwzględnieniem obszarów marketingu, sprzedaży oraz rozwoju innowacji produktowych.
Lokatorzy Technoparku Pomerania, jeśli chcecie skorzystać z usług naszego Doradcy Anny Szwajlik, prosimy o bezpośredni kontakt z Waszym opiekunem merytorycznym po stronie Technoparku Pomerania.
Zapraszamy do kontaktu!